solsken = utevistelse....






Jag satt just och funderade på en sak..... Varför man känner sig tvungen att vara ute då solen skiner...... Jag blir alldeles stressad och vill bara ut, eller vill och vill.... Egentligen känner jag mest för att hoppa tillbaka i sängen just nu så trött är jag.... Min teori är att det är för att vi bor där vi bor. Man vet aldrig när det vackra vädret försvinner igen ju.... Sommarperioden är sååå kort. Kanske är det därför man känner att man vill utnyttja solen..... Jag vet inte. Vad jag vet är att man i alla fall blir extra stressad då man bor i lägenhet.... När jag bodde i huset kunde jag ligga och slappa i trädgården hela dagarna.... Det var gött.... Nu måste jag vara aktiv för att komma ut. Skit samma... Jag ska ut idag i alla fall =)



Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag har varit ute hela morgonen men nu är det dags för en blogg-runda =)

Postat av: Anna

Man drar sig mot ljuset skulle jag tro?? Jag är likadan..måste ut..värmen efter vintern oxå kanske??

Må gott & ha det gött

2008-05-10 @ 11:08:47
Postat av: jayne

Hej

Ja varför är det så?? Har sama "stress", Man vet ju aldrig hur morgondagens väder blir... ja.

Säkert beror det på att vi så sällan får känna solens strålar smeka oss varma...

Man vill ligga och bara slappa i solen.. men "måste tvätta, måste träffa folk, måste laga mat, måste måste måste".

Ha en super dag nu!

Tittar på Englas begravning...känns märkligt...

2008-05-10 @ 11:21:47
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Helena Lundqvist

Du, jag är precis likadan. Man vill liksom inte missa en sekund av det goa vädret... Ibland kan man bli så stressad att det känns skönt när det kommer en regnig dag för då kan man passa på att lata sig, städa eller nåt annat som inte blir gjort när man är ute och njuter av solen:)

2008-05-10 @ 18:00:04
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback