Tjo vad det var livat....



Vad mycket det händer i bloggvärlden i kväll..... NOT. Eller jo, det gör det ju egentligen det är bara det att jag haft sååå lite besökare idag att det är deprimerande....... Eller nåt ;)
Ännu en kväll då allt, precis allt ger mig en klump i halsen och tårarna lurar i ögonvrån..... Inte så att jag är ledsen eller så. Känner mig bara så sårbar på något vis..... Stora saker håller på att hända och det är skrämmande att gräva i det förflutna som det gäller........ Skrämmande att behöva blotta sig i det man skäms allra mest över men som är nödvändigt för att få en lösning...... Det som också ger mig en stor klump i halsen är att det faktiskt finns livs levande änglar som vandrar omkring på vår jord.... Jag har haft privilegiet att träffa två av dessa.... Jag har tidigare skrivit om det. Två människor som ställer upp på oss strulpellar.... Vilt främmande människor är de beredda att satsa på.... Att hjälpa =O. Inte konstigt att känslorna just nu sitter på utsidan av huden.......... Jag är glad men samtidigt skräckslagen.......

Fortsättning följer.......







Kommentarer
Postat av: maskrosen

kramisar på dej känner mej som dej nu vi hörs min vän

2008-05-20 @ 22:24:51
Postat av: jayne

Oj--- vad händer?? Jag trr också på skyddsänglar...Kram på dig nu...

Postat av: Mia

Hej vännen!

Jag har inte kunnat komma in på din blogg, nu testade jag att gå in genom min andra webläsare och då funkade det :-)

Kram

2008-05-20 @ 22:43:59
URL: http://studentmamma.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

Hoppas att allt löser sig på bästa sätt!

Du, förresten, det finns en ruta att bocka ur i inställningar efter flytten om man vill synas i sökmotorer.

Kram o god natt!

2008-05-20 @ 22:48:08
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Ann

Morning Raring!

Vad skönt att någon hjälper!

Nu vet jag inte alls hela historien men det låter bra???

2008-05-21 @ 05:16:08
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ann

Hoppas din dag blir fin också:))

2008-05-21 @ 06:27:08
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback