Tråkig....





Hehehe.... Varje fredag gör jag samma misstag. Väcker lillkillen och kommer sen på att han ju har sovmorgon =) Schysst.......
Jag har tänkt lite på min blogg ett bra tag nu..... Om jag tittar tillbaka på de första månaderna jag hade den så var jag mycket roligare då..... Blandade lite mer privat med andra roligheter. Tycker att det blivit rent för mycket dagbokslikt här inne och vill hitta tillbaka till sättet jag skrev på då....... Men jag vet inte hur. Vad jag vet är att mitt inre är så stressat att jag förmodligen därför inte orkar läsa runt en massa på nätet för att hitta lite kul att sätta in.... Kanske blir det bättre..... Vad vet jag =)




Kommentarer
Postat av: jayne

Hej vännen

Jag har inte läst dina gamla inlägg, tänkte göra det ikväll. Men jag tycker inte att du är tråkig... du har alltid bra bilder som piggar upp...

Tror att det lätt blir att bloggen blir en dagbok, efter ett tag. Lite mer djup, kanske?? Jag tycker om din blogg!

Läste om din mage, eftersom min mage nu har varit svullen i en vecka. Känen rmig gravid...och ser ut som jag var dte också. Byxorna spänner.. blusen sitter åt.. inte alls kul... Har druckt proviva.. men... icke sa nicke. Hur är det med din mage nu?

Kram på dig ,ska strax till jobb.

Postat av: ejmis

Jag gillar din blogg precis som den är, livet går ju upp och ner.

Ha en fin fredag =)

KRAM!!

2008-05-23 @ 11:26:54
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback