Trött, trött, död.........



Känner mig död idag........... Fy vad man tål lite. Hela denna dagen har jag slappat i soffan... Sovit och varit vaken om vartannat. Är jättetrött nu med och det blir minsann tidigt sänggående för mig i kväll. Sugen på gott har jag också varit idag. Så maken och jag kilade ner i affären strax innan de stängde och köpte chokladpuddig....... har nu svullat i oss det med vispgrädde =)
Jag vill säga att jag tror inte jag är bakis för jag drack knappt något igår och det jag drack påverkade inte mig. Det är nog helt enkelt så att gamla damen inte tål att sova så lite ;)



Kommentarer
Postat av: majsan67

då är vi döda tillsammans ;)

Har målat hela dan, och det blev lite för många timmar stående. Jag klarar inte det, och jag glömmer av mig så jag kör på...



Nu kan jag inte röra mig ;)

Jag klarar inte heller av att inte få sova som vanligt..



Hoppas du är piggare i morron ;)

Postat av: Åsa.S

Haha, jag vet hur det är... åldern tar ut sin rätt.

Natti natti gumman!

2008-05-25 @ 22:56:48
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Ann

Morning!

Visst är det så! VI äldre måste ha vår sömn:))

Ha en bra dag!

2008-05-26 @ 05:04:08
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: christel

Vissa dagar måste man bara få slappa, speciellt vi gamla haha. Din dotters brev, man blir ju rörd till tårar...så underbart fint..Ha en go dag o kram på dig från Christel

2008-05-26 @ 07:29:53
URL: http://kristallens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback