vem är jag ????

Hittade en kul grej inne hos Mira.....
Klart jag vill testa =)

Bad-ass eller Mammas flicka?

[x] druckit alkohol
[x] rökt/snusat
[ ] rökt vattenpipa
[x] testat hasch/ mirijuana
[ ] testat tyngre droger
[x] drabbats av minnesluckor
[x] däckat
[x] druckit hembränt
[x] blandat alkohol med medicin
[x] druckit så mkt så du spytt
8/10

[x] snattat
[  ] snattat regelbundet
[  ] snott från privatperson
[  ] misshandlat ngn
[  ] fuskat på prov
[x] liftat
[  ] "flashat"
[x] hamnat i trubbel med polisen
[x] druckit alkohol på offentlig plats
[  ] langat bröd från matsalen
4/10

[x] kysst en främling
[x] haft sex med en främling
[x] haft ett one night stand
[ ] följt med en främling till ett hotellrum
[x] haft sex utomhus
[x] haft sex/strulat med olika personer inom 24 timmar
[ ] hånglat med ngn av samma kön
[ ] haft sex med ngn av samma kön
[ ] har en lite smått sjuk fetich
[ ] haft sex med ngn som är 20 år äldre eller mer
5/10

[x] slagit knytnäven väldigt hårt i en vägg
[x] slagit huvudet väldigt hårt i en vägg
[x] skurit dig själv av misstag
[x] hetsätit
[x] haft bulimi/anorexi (på gränsen till anorexi)
[x] druckit alkohol i syfte att dämpa psykisk smärta
[ ] piercat dig själv
[  ] har en "scar tattoo"
[x] har en tatuering
[ ] har/har haft en intim piercing
[x] tagit receptbelagd medicin utan att behöva
8/10

[  ] spridit ut falska rykten
[  ] mobbat ngn
[x] hånglat med ngn som har pojk/flickvän
[x] varit otrogen (tyvärr)
[x] gått bakom någons rygg
[  ] hånglat med en kompis pojk/flickvän
[  ] gett ngn oskyldig skulden
[  ] tjallat på ngn
[  ] kallat ngn slampa/hora
[  ] hotat
3/10

totalt: 28
0-20: du är mammas flicka. du är ärlig och följer alla lagar och regler som finns.
21-25: du är en kaxig sak! du säger vad du tycker och tänker, och är inte så värst rädd vad folk har för uppfattning om dig
26-50: du är en riktigt bad-ass. folk kan bli rädda när du bara går förbi.. tagga ner

Min poäng :28...... Oj då.... Är jag sååå hemsk ;) Akta er för mig......

Hur är det med er då????



Kommentarer
Postat av: Annsingen

Jo då det är skönt hemma också men man har det jubra på hotell:))

Postat av: Helena Lundqvist

Skulle åxå hamna nånstans där....
Men av respekt till mina föräldrar så väljer jag att inte lägga ut det där på bloggen...Hehe. De skulle inte vara så imponerade....

2008-05-04 @ 20:10:46
URL: http://helu76.blogg.se
Postat av: Åsa.S

Akta dej själv du... jag fick 30... ahahahahahahah!

2008-05-04 @ 20:32:29
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Borthy

Jag gör den nu.

2008-05-05 @ 01:46:29
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback