En sådan dag...

Ja, idag är det så igen.... Inget speciellt finns i huvudet.. Eller rättare sagt har jag massor av tankar som snurrar i mitt huvud men inget speciellt att skriva om..... Jag har i alla fall tagit mig ett fotbad och jäklar vad det kliar under fötterna nu...hehe. Snart får jag väl klä på mig och kila iväg. Har ju en hel del att fixa med idag.... Ska bara vänta på att dottern kommer hem.... Hon skulle ha kommit vid tio men ringde precis... Hahaha... Hon hade somnat på tåget och åkt för långt =) Hahahaha.... Men snart kommer hon.



Kommentarer
Postat av: L O O

Vad ska du htita på idag då?

Postat av: Jeanette

Det är ju halvjobbigt att åka förbi sin hållplats... Gjorde jag med i min ungdom när jag skulle hem efter skolan en gång, sedan aldrig mer kan jag säga...

Ha en bra dag!

Imorgon lär Stockholm bli osäkert ;)

Kram

2008-11-27 @ 11:59:19
URL: http://overhogdal.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Det var väl inget att skratta åt att hon somnade och åkte för långt...stackars henne...

Kram

2008-11-27 @ 14:43:34
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback