Home sweet home....


Hua, vad det var kallt idag att gå hem. Men det var en trevlig promenad får jag väl säga..... Det är ju måndag och det är ju stora gådagen..... Idag kändes det inte lika betungande =)
Ska fixa lite kvällsmat här och lillkillen hade önskemål på mackor och när jag tänkte efter lite så tyckte jag att det kunde vara gott..... kokar lite ägg att ha på =) Sen händer det inte så mycket ikväll.... Är visst fotbollsgalan på TV..blä ;) Så jag kryper in i sonens rum och ser CSI tillsammans med honom idag.......

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Du ser att det kan vara rätt så skönt och trevligt att promenera....

Fan, nu missar jag ju fotbollsgalan, skit också...hoppas att du får det mysigt med sonen, datorn och CSI då...

Kram

Postat av: Lotta

Hallå vännen

Här blir det nog inte heller någon fotbollsgala även fast jag tycker det kan va kul och se. Jag måste ta och städa undan lite här eftersom jag inte lyft ett finger i helgen......eller...jag kanske sparar städningen tills imorrn

2008-11-17 @ 19:56:22
URL: http://lottsfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback