jaja......


Fy fan vad jag hatar ångest......
Har inte haft någon alls på över två år också bara kommer det nu..... Inte med full kraft tack och lov, jag kan fortfarande styra det lite. Men det är jobbigt........ Halsen känns alldeles åtsnörd, jag har svårt att andas och hela jag skakar..... Känner bara för att krypa ner i ett hål och storgråta.........
Jag tror faktiskt det är medicinen som gjort det........ Jag ska aldrig mer ta några mediciner som läkarna försöker pracka på mig...... Får nog söka alternativa vägar.......
Pallar inte med denna känsla i halsen..... Mina muskler försöker kväva mig........

Tack söta ni för era fina kommentarer..... Love you


Kommentarer
Postat av: Lillaviola

God morgon! Du vet väl varför man bloggar?

Man håller demonerna på avstånd...Jag vet alltför väl vad du pratar om.

Men jag gör som du försöker se andra vägar, inge mer piller.

Tusen kram

Postat av: Mimmi

godmorgon! :)

vilken fin bild,

2008-11-06 @ 09:01:11
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Vacker bild...

Hoppas att de andra vägarna leder dig rätt...

Kram

2008-11-06 @ 11:08:24
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback