kontroll.....


Jag undrar varför jag har tjockkänslor.... Jag har gått ner 6 kilo senaste veckorna och det fortsätter minska..... Är nu nere på 63,4 kilo. Det jag undrar över är varför jag fortfarande känner mig tjock..... Känns som att magen bara består av fettlager..... Känns lite dumt att erkänna att man har så skev bild av sig själv när man är fyrtio år. Jag har full kontroll över mitt matintag...... Och kom på häromdagen att det är det enda i mitt liv jag kan kontrollera helt och hållet som jag själv vill.... Jag njuter av att räkna tiden. Det måste gå fyra timmar innan jag får äta..... Jag får helst inte äta frukost innan tio på morgonen... Då vet jag att jag håller mig mätt hela dagen...... Visst låter det lite anorektiskt? Men det är jag inte, för mat måste jag ha.... jag ser hela dagen fram emot kvällsmaten men när det är dags för den så orkar jag bara äta en pytteportion.... Men jag äter i alla fall.....
I vilket fall som helst så har jag full kontroll...... och det känns bra att ha det på något i livet....

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Morning honey...

Tänk om!!!

blik

Jag längtar oxå...ska bli så kul att ses igen...

Ha bästa dagen!

Kram

Postat av: Anna

Hello..ja usch för snön :( ger mig ut bara om jag måste...

Tror det är svårt att få bort det där tänkandet? Du är så fin!

Kram & ha det gött idag...

2008-11-22 @ 08:53:46
Postat av: Gabbi

Ja!!Om dina märkliga känslor...jag syftar på inlägget..

Kram

2008-11-22 @ 09:27:59
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Maria

God morgon :-)

Låter lite läskigt att vara så kontrollerad av vikten, men så länge du får i dig det du behöver..

Ha en kön lördag vännen !

Kram

2008-11-22 @ 09:28:26
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Låter som ett kontrollfreak.....men visst är det väl så att det är det enda du själv kan kontrollera...

Kram

2008-11-22 @ 11:26:57
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tror att du är van att "se" dig själv på ett sätt och det tar nog ett tag innan man ser sitt nya, om du förstår vad jag menar...



Kram

2008-11-22 @ 11:42:11
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback