Lista lånad av Anna....

I brist på annat att göra så hittade jag en kul lista =)

Är du döpt efter någon?  Ja... både farmor och mormor =)
Vad äter du helst till lunch?  Nutrilettbar ;)
Har du barn?  Ja, 3 stycken.
Om du var någon annan skulle du vara vän med dig i dag?  Usch, vilken fråga.... Jag tror det. Jag är ju snäll =)
Är du väldigt sarkastisk?  Nope... bara ibland
Har du kvar dina tonsiller?  japp
Skulle du hoppa bungyjump?  När helvetet fryser till is ;)
Vilka är dina favortiflingor?  Havrefras
Knyter du upp dina skosnören?  Beror på vilka skor det är
Är du stark nog att stå ut med dig själv?   Ja, det verkar ju så.....
Vilken är din favoritglass?  GB:s vanilj med krossad choklad
Vad är det första du lägger märke till?  Leendet..... och ögonen
Rött eller rosa?   Rosa....Off course
Vad är det sämsta med dig ?  Jag kan vara lite lat... och tjurig
Vem strular du mest med?  Hmmm
Vad drömde du i natt?  Censur
Har du någon speciell talang?  Teckna....
Vad tittade du senast på TV ?  AFV
Vilket är ditt favoritljud?  Tystnaden
Rolling Stones eller Beatles?  Beatles....

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Intressant läsning, ser att du också måste censurera dina drömmar...

Kram

Postat av: Anna

Ha ha ...jasså du gjorde den ;) kram censuren verkar vara ett genomgående tema...

2008-11-23 @ 13:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback