Lite nytt...


Måste ju visa några av de saker jag köpte igår.......

Jackan är från Lindex och jag gav 300 :- för den.
Det var halva priset och jag tycker det var ett fynd =)
Kravet jag har på en jacka är kapuschong..... Och det har den.
Sen skadar det ju inte att den sitter bra =)



Sen hittade jag en söt klänning på Kapp Ahl.
Så klart på reastället =)
Halva reapriset så jag gav 125 :-.
Men det var konstiga storlekar......
Man kan väl inte precis kalla mig för stor.....
Men jag fick ta en 42:a för att den skulle passa =O


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Snyggt men köpte du bara 2 saker?

Vi vill ju se allt....

Kram

Postat av: Åsa.S

Bra fyndat!! =)

2008-11-08 @ 20:00:19
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback