Morgonbekymmer.....



Blähä..... Trött jag blir på att försöka få liv i grabbarna..... Så jäkla tråkigt att behöva vara sur varje morgon. Jag får sluta sova i soffan på kvällarna för det funkar visst inte. Om inte jag är vaken och ser till att de kommer i säng så sitter de uppe. Tydligen ingen annan vuxen i detta hus som kan klockan =/.
Så det är inte konstigt att det var extra trögt att få upp dem idag.... Sitter man uppe till efter tolv kan man kanske inte förvänta sig annat....
Trött på att alltid behöva vara den som ser till att allt funkar......


Kommentarer
Postat av: Ulla

Jobbigt med morgnar som börjar som hos dig. Sonen hade en period där han ville att han skulle ha somnat före oss. Det blev problem. Han är/var en kvällsmänniska, så oftast var det mannen fick uppgiften att hålla sig vaken tills sonen somnat, för jag somnar gärna kl 21.00

Postat av: Jeanette

Åh vad jag känner igen det där! Att vara den med ständig koll. Ibland vill man bara gå och se vad som skulle hända då.....

Kramar till dig!

2008-11-05 @ 13:13:58
URL: http://overhogdal.blogg.se/
Postat av: ejmis

Vad skulle hända om du gick i strejk ett par dagar?

2008-11-05 @ 17:48:23
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback