Noll aktivitet....


Känner mig seg ikväll..... Gör noll och ingenting. Knappt lönt att kolla bloggar heller för där är inte mycket aktivitet. Inget finns det att se på TV heller.... Inget som jag är intresserad av i alla fall. Just nu vill jag att helgen är över för den känns lite väl inaktiv...... Känner för en gångs skull att jag vill att det ska bli måndag. Kanske för att jag har en bra vecka framför mig. Ska b.l.a. åka ner till mamma på onsdag...bara jag =) Det ser jag fram emot......
Nä... jag får väl fortsätta sitta här i soffan......


Kommentarer
Postat av: Anneli

TACK SNÄLLA UNDERBARA MÄNNISKA FÖR HJÄLPEN.



DIN VÄN SMOGGEN

Postat av: Borthy

Men du, man måste få vara lite seg och göra inget ibland...men jag vet hur det är, man blir mer rastlös och irriterad att man inte gör något. Vad trevligt att du ska få komma iväg på egen utflykt! Kram

2008-11-23 @ 06:27:51
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback