Panik....


Ja, kanske inte riktigt panik men inte långt ifrån.... Min jäkla laptop är helt ute på turne. Seg som attan är den och senaste dagarna har det varit någon slags glappkontakt till lampan i skärmen så det slocknar. Och idag när jag skulle öppna den så hittade den inte det trådlösa nätverket =O Den hittade en hel bunke nätverk men inte vårt..... Efter många om och men fick jag igång det men hu, vad segt det är. Jag är nog datorberoende ;) hehehe......

Nu är det igång i alla fall och jag har fått i mig kvällsmat också. Nu är det soffläge som gäller för mig. Lite trött efter jobb och innebandy =) Kaffet väntar så klart på mig =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror det är mkt skit med lap top datorer? Det är för mkt finteknik..svårare att fixa & dyrare :(



Du kan du maila lösenordet till Ann? Jag får tillbaka hennes mail..om jag har nåt fel på hotmailen eller hon?? Kram...

2008-11-12 @ 19:00:30
Postat av: diana

Tack söta du för din gulliga kommentar och rösten på årets blogg! Läs gärna mitt nya inlägg om för tidiga julklappstips! =) KRAM! p.s. fin blogg du har, ska vi prenumerera på varandras via bloggkoll?? =)

Postat av: LillaNisse

Datorabstinens är inte att leka med och då är nog inte du nåt att leka med heller?



Kram

2008-11-12 @ 22:35:18
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback