Tisdag kväll

Det blev en lugn arbetsdag idag och efter jobb kila jag till affären långt borta för att handla. Skulle egentligen bara ha något lite men det slutade med att jag handlade allt där och jäklar vad tungt det var att bära hem...... Men hem kom jag och till ett skinande rent kök och nybakade havreflarn =) Det var dottern som fick sig ett ryck idag och röjde..... Det var jättekul att se och jag blev verkligen jätteglad =) Tack stumpan......
Till kvällsmat gjorde jag en wokblandning.... Grönsaker, nudlar och kyckling. Köpte en mangosås att ha till men ett annat märke än den jag brukar ha och jäklar vad stark den var..... Det brinner i munnen på mig.
Tur att kaffet är på G ;)


Kommentarer
Postat av: Ann

Vad underbart att få komma hem till det:))

Postat av: LillaNisse

Snäll dotter du har....

Kram

2008-11-18 @ 22:58:16
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback