Uppe innan tuppen...

God morgon..... Vilken natt jag haft. Först hade jag problem att somna...
Sen tror jag att jag vaknat miljoner (nåja) gånger.......Har  vänt och vridit på mig. Har det inte varit en smäll utanför fönstret så har det varit plogbilen.... Sen vaknade jag halv sju och då kände jag att nu fick det vara bra.... Orkade helt enkelt inte försöka somna om igen, lika bra att stiga upp. Det har snöat massor i natt och det är vackert vitt ute =)
Dagen idag har väl inget speciellt att erbjuda...... Kanske en promenad i det vita landskapet =)


Kommentarer
Postat av: Ulla

Godmorgon! Sådana nätter är INTE roliga. Du får ta dig en power nap senare idag. Ha en skön dag!

Postat av: LillaNisse

Tråkigt att höra hoppas att förmiddagen har varit bättre än natten då...

Kram

2008-11-22 @ 11:23:53
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback