Urk.....


Nu har jag varit en sväng i Hässleholm. Det blev en del handlat, b.l.a. några BH:ar och trosor...... Men också en klänning och en jacka..... Äntligen en jacka och till halva priset dessutom. Kan man ha mer tur? Gav bara 300 kronor. Det var bara ett par veckor sen jag kikade på den men kunde inte bestämma mig.......Tur det =) Så jag är nöjd med dagen..... Fast mindre nöjd är jag nu. Satt på tåget på vägen hem och trodde bannemej att hjärtat skulle stanna =O. Fy fan vilken panikattack......... Det gick som en elektrisk stråle från bröstet rakt ner i vänster arm...... Det var en lång tågresa..... Kändes det som i alla fall. Ville bara av. Jag blir så jäkla trött på att jag fått tillbaka skiten.... BLÄ.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh lilla gumman, jag hoppas verkligen inte att panikångesten kommit för att stanna, kanske det också är en biverkning av tabletterna du åt att ångesten ökat, håller tummarna att den försvinner illa kvickt igen. Tvi tvi jag lever med den där panikångesten varje dag så jag vet verkligen hur det känns.

JätteKram från mig till dig

Postat av: Ann

Usch då inget kul! Men kul med kläderna!

Kommer det bilder tro??

2008-11-07 @ 17:23:21
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

BH och trosor bara för att du vill vara fin för mig, du är snäll du...

Kram

2008-11-08 @ 01:22:53
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback