Yes....


Jag hade för en del år sedan en favoritfrisör som alltid var upptagen då jag ville klippa mig. Ja, jag är så impulsiv att jag alltid vill ha tid meddetsamma =) Hon är jätteduktig och poppis, så det har inte blivit att jag gått till henne på jättelänge. Men för en gångs skull planerar jag framåt.... Måste ju vara fin när jag ska till huvudstaden ;) Så.... Nu ringde jag henne och jippie... Nästa vecka ska jag klippa mig =) Nu måste jag bara bestämma hur..... Kort igen eller bara göra frisyr av det jag har nu och ha det på utväxt..... Hmmm, tål att tänkas på.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Det är snart dags för mig att gå till frissan också...känner för något helt nytt nu.

Postat av: Gabbi

Jasså...det ska bli te att bli vacker innan storstadsbesöket?

Moahahahahah...Ha en bra dag på jobb

2008-11-12 @ 14:40:47
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Jaså, du ska göra dig fin i håret, hoppas bara att du vet hur du vill ha dig innan du kommer dit....

Kram

2008-11-12 @ 17:37:28
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback