Guldregn.....

Jag har en förmåga att skjuta upp saker som kräver för mycket tankeverksamhet i det oändliga..... Men idag ska jag ta tag i en sak =) Jag har nämligen fått guldkort....... Japp, JAG ;) Någon gillar min blogg och jag kan inte annat än buga och bocka =)
För ett tag sen fick jag ett av
Lilla Viola...... Med motiveringen : Hennes söner är kusligt lik min son. Det hon berättar kan lika gärna vara mina ord.Hon får mig att känna mig hel.
Och igår fick jag ett av Lotta.....Hennes motivering : Skriver mycket som kunde varit "jag". Delar med sig av sitt liv på ett underbart sätt både allvar och humor. Tack för att din blogg finns

Det glädjer mig något enormt att jag med min blogg kan få folk att känna igen sig..... Själv tycker jag det är skönt att läsa bloggar om folk som har det som mig...... Man känner sig just hel på nåt sätt =)

Det är nu jag måste sätta igång tankeverksamheten... Jag ska nämligen själv sprida guldglittret vidare till några andra bloggare =)



Ni som får guld av mig är :

Satu ...... (länkar ej då den är lösenskyddad): Hon är så stark och har kommit så långt i livet utan att själv se det. Och hon delar det med oss som läser....... Du är starkare än du tror tjejen =)

Lilla Viola : Ja, jag skickar tillbaka den till dig =) Du har ett underbart sätt att skriva humoristiskt om "eländet" =) Love you girl.....

Majsan : För att du lär mig så mycket om funktionshinder och du är på många sätt så lik mig =)

Lena :  En ny bekantskap i blogglandia...... Med många små finurliga tankar och funderingar =)

Sessan och Prinsessan : Skriver om sitt liv med man och barn..... Har både fibromyalgi och ADHD och jag älskar hennes blogg för hon skriver massa glädje men smyger även in elände ibland......

Sen kan jag inte låta bli att ge guldglitter till alla andra som läser dagligen här....
Alla mina gamla trogna vänner =) och alla nya bekantskaper......
 Ni är allt för mig =D

Kram......





Kommentarer
Postat av: lLenal

Godmorgon!

Tackar så mycket,det är andra gången den här veckan så nu glittrar jag så......mycket.

kramar lena:)

Postat av: ejmis

Jag fattar inte heller att jag kunde glömma men jag hade ju skrivit fel i min filofax...tur att "det undermedvetna" räddade mig...

2008-10-12 @ 09:20:17
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Lisa Persson <3

Å vad glad jag blev av att läsa din blogg.

Du både ger och får tillbaka. Visst är det härligt.

Det glittrar nog om hela dig också och inte bara din blogg.

Ha en underbara dag i dag.

kram lisa

2008-10-12 @ 09:34:28
URL: http://unikajag.se
Postat av: Sessan ❤

Tusen tack sötaste för dina ord!



Jag måste skratta när du skriver att du skjuter upp..... Skall försöka att inte skjuta upp detta guld regn, jag är ju helt lik!!



Puss hjärtat du är helt underbar

2008-10-12 @ 11:00:09
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Satu

Nämen what?!! En utmärkelse till moi? WAoW! Idag har du definitivt gjort någon jätteglad (mig !!!!! :D



Tack sötaste A ,du är en gotjej & en klippa ! Tycker minsann du också delar med dig av ditt liv.. (du vet var)



Stor och varm kram till dig hjärtat!!!



Sååå vad ska ni hitta på idag? Har ni oxå strålande solsken?

2008-10-12 @ 11:33:40
URL: http://satuelisa.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

Ja, absolut skall du ta åt dig av mitt "glitter"!

2008-10-12 @ 12:13:57
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback