Jag vet....

Så himla snygg Viktoria Beckham är i håret på denna bilden....
Varför kan jag aldrig få till mitt så???

Jag gillar denna bilden......
Hon ses ju som en skönhet av många =)
Men titta på hennes arm =O
Alldeles mycket hängande skinn.......
Det är det som gör mig lite glad.....
Jag vet att man inte ska bry sig så mycket och hålla på att jämföra sig
Men det är inte alltid så lätt att låta bli =( trots att jag är 40.....
I alla fall ser jag ut på armarna som på denna bilden....
Jag avskyr allt hängande skinn på min kropp....
Då tröstar det lite att faktiskt självaste VB ser likadan ut =)

Vi är lika sönderbantade båda två ;)
Skillnaden är ju att hon är vacker ändå =)



Kommentarer
Postat av: Helena Wile´n

Visst är hon supersnygg i håret!!!

Jajamen, här ska arbetas idag:) 12-19 (som alltid blir 19:30 innan vi räknat kassan och redovisat)....



Imorgon och onsdag jobbar jag 12-18. Skönt. Då vet man att man kan åka därifrån prick 18 iallafall :)

Åsså hinner man med lite fix på morgonen innan man börjar!

Ha en god dag ! Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback