Ajajaj....



Mina stackars ben är inte glada idag....... Blir så trött på det. Vill ju också kunna promenera och få motion. Kommer ju till sist att rulla fram om jag inte kan röra på mig =O. Ja, jag ger ju inte upp i första taget och jag går när jag måste trots smärtor men jag vill ju kunna promenera för nöjes skull och det gör jag sällan..... För det är ju inget nöje ;)

Nu har jag inlett operation väckning här hemma.... Ju tröttare jag är desto jobbigare blir dessa väckningar. Jag orkar ju inte springa fram och tillbaka. Att de kan sova så hårt som de gör =O.




Kommentarer
Postat av: Gabbi

Morning raring!!

Postat av: Camilliondollar Baby

God morgon!



Tonåringar kallas det... ;)



Ha en fin dag!



Kram

2008-09-02 @ 07:29:58
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: Anna

Morsning,inget vidare med dina ben..kan dom inte göra nån scint röntgen eller nåt?

Skaffa en brandvarnare som väckarklocka :D då blir det bråttom..

Ha en bra dag gumman..hoppas benen ger med sig..Kram..

2008-09-02 @ 08:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback