Är jag konstig????



Den där utmaningen som går i bloggarna nu fick mig att fundera... den där som man ska svara på b.l.a. hur man gör på kalas.... Plockar undan eller sitter......
När jag har läst runt i andra bloggar vad folk svarat så är tydligen alla plocka undan typer...... Alla utom jag =O. Jag har alltid undrat varför jag är sådan... jag kan sitta på kalas och se alla kvinnor ( ja, bara kvinnor) plocka och diska..... Men jag bara sitter och efter en stund känner jag mig riktigt dum....... Kan undra varför jag är så.
När vi har kalas vill jag inte att det diskas förrän gästerna gått hem.... Gör väl inget om skiten står på diskbänken???

Detta är bara en sak som gör mig förundrad över mig själv..... Kanske det finns en anledning till att jag inte har några vänner.... jag är inte som andra =O. Det gör att jag har svårt att koppla av i människors sällskap.... För att jag inte är som de. Nä..... Jag är inte alls som en kvinna ska vara......




Kommentarer
Postat av: Ann

MÄH ! Du är en underbar vän som jag gärna har i min närhet! Jag önskar jag var så att jag satt och lät andra plocka ...men inte då!

Postat av: Ann

Puss på egen risk:) Jag smittar!

2008-09-02 @ 09:26:58
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Men!!

Du är ju min underbara vän!!

Alla e vi olika...fast inte sämre!!!

Ha en underbar dag!

2008-09-02 @ 09:30:25
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Ann

NU utmanade du nog ödet med odm orden!:))

2008-09-02 @ 09:36:08
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

Att inte vara som alla andra är ju en BRA egenskap!

Du är dessutom en underbar vän!

2008-09-02 @ 10:37:33
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: sessan ❤

Det dummaste jag hört!!



Du är unik min vänn! Tänk om alla var pedanter på samma saker, då hade delar av världen rasat vill jag tro.



Dessutom så tar jag alla sådana utmaningar med en nypa salt, för det är nog många som snyggar till det dom skriver på linje med att do snyggar till bilder av sig själva.



Puss hjärtat & glöm utmaningarna & hur "duktiga" alla är

2008-09-02 @ 15:39:25
URL: http://www.sessanochprinsessan.com
Postat av: Anna

Du är inte knäpp..umgås med gästerna medans dom är där! Disken försvinner inte,låt det stå på diskbänken..

Bra att du låter grabbarna göra lite mer hemma..jobbigt att tjata & va på hela tiden - men i slutändan får du ut dubbelt av det :D

Kram & du är bra!!!

2008-09-02 @ 16:09:44
Postat av: Anna

Förresten, skit i alla utmaningar-jag pallar inte heller med helylle snacket.. ;)

Kör ditt race ..pözzzzz

2008-09-02 @ 16:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback