Axelvaddar.....



Nu har jag plockat ut ett par förhatliga axelvaddar från en herrkavaj...... Jag hatar axelvaddar och kommer aldrig mer i mitt liv att använda ett plagg med dessa tingestar.... Jag som redan i mig själv är bredaxlad ser ut som en övergödd muskelknutte =O. Tänk att man på åttiotalet gladeligen såg ut så...... Idag är man gammal och vis och vet sina begränsningar ;)
Nåväl... Tillbaka till kavajen =) Det är en svart linnekavaj och det är ju mode nu med stora kavajer.... Jag vill ha det så det var bara att plocka ut vaddet.... Fast det var inte så bara. Sömmar gick upp i ärmen så jag fick sy ihop det och gjorde det för hand..... Nu är jag alldeles pittögd känns det som =).



Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Vd pysslig du är!! =)

Postat av: Mia

Vad är du, sa du???? ;-))

2008-09-23 @ 16:59:34
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback