Där kom regnet...



Vilken tur jag hade då...... Hann precis hem så kom regnet. Det har varit strålande sol hela dagen ända till nu =). Jag skrev ju innan att det bara skulle bli en halvtimmes promenad... Men det är ju måndag =) Gådagen på jobb så det betyder 1,5 timmar och sen gick jag en extra runda med stora sonen för han behövde nya badbyxor. Så nog har jag gått idag.... men det känns i benen.

Den där nya startsidan till Blogg.se...... Så förvånad jag blev =O. Konstigt att de inte går ut och förvarnar att de ska ändra. Tycker den är snygg och kul men tycker det är synd och skam att de tagit bort senaste inläggen..... De kan ju för sjutton inte säga att alla får större chans att synas nu..... Jag tror ju inte att de kommer att kontakta mig för en intervju. Nä, lite modifieringar där så blir det säkert bra =) Förresten undrar jag vad som menas med mest aktiva????? Det är ju nästan detsamma som flest besök.... Eller????

Nä, nu ska jag laga kvällsmat =)

Kommentarer
Postat av: vivan

Tack för att du tippsade min svärdotter...har du sett så fin hennes blogg är...hannalovis.blogg.se

kramiz:)

Postat av: ejmis

Jag kommer också att sakna senaste inläggen...

2008-09-01 @ 19:58:30
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

Mest akiva är nog likamed mkt kommentarer... Fick ett mail av Roland, han sa att den är under uoobyggnad och skall bli bättre!

2008-09-01 @ 22:32:01
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback