Det är inte lätt...



Undrar varför just jag fått världens två tröttaste, mest svårväckta grabbar? Varje morgon är en kamp och jag håller på att bli tokig..... Snart hamnar jag på hispan ;)

Fast nu har jag i alla fall fått besked på att jag får lön för mödan =) Fick igår ett preliminärt besked på vårdbidrag och det var ju inte helt fel.... men BUP är lite söliga med läkarintyg så det besked jag fick var bara baserat på stora sonen..... Inte säkert att det blir mer men ojojoj.....Jag är glad för det jag får =).


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja du ibland får man mer bekymmer än vad man förtjänar :(

Du gör ett jättebra jobb-många orkar inte hela vägen,vilket jag förstår..kämpa på så ska du se att du gjort ett kanonjobb...även om man känner att man inte orkar ;)

Kram & hoppas du får en fin dag?

2008-09-25 @ 08:13:11
Postat av: ejmis

Du får verkligen kämpa varje morgon...

Skönt att det verkar lösa sig med vårdnadsbidraget i alla fall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback