..............



Jag känner att jag är inne i en riktig down-period just nu....... Jag har väldiga problem med magen. Det svider och det suger och emellanåt gör det ordentligt ont...... Jag bara äter och äter för att försöka få bort det onda men då får jag en annan slags ont när maten går genom tarmarna..... Detta leder till att jag känner mig fet och drar ner mig ännu mer. Sen har jag förbaskat ont i kroppen nu..... Benen värker hela tiden och det är svårt att gå.... Armarna är kraftlösa och bara att bära en handväska på armen i tre minuter gör ont.... Musklerna strejkar... igår hade jag dessutom förbenat ont i ryggen. Sen tillkommer ju allt runt barnen som gör att jag blir alldeles uppstressad och till sist jobb där man ska vara alert och kul.....
Jag skulle behöva en sömnsemester.....



Kommentarer
Postat av: lena

Känner igen det där onda.Orkeslös mellan varven men vad gör man försöker ändå,men hur länge?Hoppas allt onda försvinner,semester vore ju inte fel kram lena.

Postat av: Anna

Jag säger bara en sak, HAVREGRYNS GRÖT!

Det låter nästan som magkatarr och då gör havregrynen underverk ;-)

2008-09-18 @ 11:30:26
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback