Fetto.....;)



Jag vill ha en träningscykel..... Det är som sagt snart ett år sedan vi flyttade och sedan dess har jag knappt behövt cykla. En sysselsättning som var min vardag i över tio år. Varje dag i ur och skur cyklade jag av nödvändighet..... Nu när jag inte längre är tvungen så blir det inte av att jag cyklar...... Men nu känner jag att jag behöver det =O Har tyckt det var konstigt att mina jeans stramar så trots att jag inte gått upp i vikt. Då slog det mig att det är för att musklerna förtvinat eller något =O. Är det inte så att muskler väger mer än fett???? Inte konstigt då att vikten står stilla fast jag blir fetare.....

Så nu vill jag skaffa en träningscykel...... Jag vet att jag hade cyklat på den varje dag =) Ska fråga min lilla mamma om hon använder sin. Kanske kan låna den ett tag för att se om jag cyklar regelbundet. Då kan det vara lönt att investera i en egen =). Anledningen till att jag inte vill cykla ute är att jag tycker det är jobbigt med väder och vind och jag är en hemmavarg =)



Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Fast cyklar du ute får du frisk luft på köpet också...

Postat av: Anna

Fetto du? He he..då får du kolla in mina valkar närmre ;)

Kvällskram till A-mitt-i-livet :D

2008-09-02 @ 22:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback