Gnäll.....



Wuack.... Idag är det inte kul att vara mamma här hemma. Började redan när jag var på jobb.... "Mamma... Jag vill ha datorn...Säg till honom" typ =/. Det var bara att medla.... Sen har det fortsatt sen jag kom hem... det är alltså stora killen som är lite i obalans idag.... För att inte saker och ting var som vanligt då han kom hem. Det kan ställa allt på ända. Puh, vad jobbigt det är.......
Har precis ätit i alla fall.... Jag åt stekt lax, matvete och kidneybönor =) Det var gott.... Nu vill jag koppla av för jag fick just huvudvärk...... Men stora grabben sitter bredvid mig här och störar sig med sin mobiltelefon =/. My god....... ;)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det lät gott!

Vad trist det är när de inte kan hålla sams när man inte är hemma. Det är inte lätt att medla per telefon....

Hoppas huvudvärken går över snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback