Hem ljuva hem....



Nu är jag hemma men ingen son här inte...... Får fortfarande inte tag i honom. Avvaktar en stund till sen får jag nog tänka till.....
Att sitta här vid stationära datorn får mig att tappa all blogglust =(. Har ingen som helst lust att sitta här. Känns så instängt på något vis i sovrummet.... Är ju van att sitta i mitt älskade kök =) Sen har jag inga favoriter sparade på denna datorn.... Fast jag har mailat mig själv alla favoriter från andra datorn för att inte tappa dem =) Smart va??? Får väl ta och stoppa in dem i denna datorn med =)
Fast just nu har jag ingen lust att sitta här för jag är orolig..... Sonen ni vet.



Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Men gud, han har ju varit borta länge nu då...

Har du inte numret till klassföreståndaren? Han/hon vet kanske nummret till den andre killen?

Hoppas han snart hör av sig!

Kram!

Postat av: Åsa.S

ja, det tycker jag att du skall göra nu... det är ju lång tid!

2008-09-06 @ 12:23:37
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Helena

Hur länge har han varit borta?

2008-09-06 @ 14:58:30
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: Anna

Usch att va orolig för ungarna :( min son höll på i början på sommaren & strula...

Hoppas du får tag i han snart! kram

2008-09-06 @ 15:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback