Hjärtat i halsgropen...



Först en massa bråk och skrik för att yngsta sonen inte gick upp och nu skräck och fasa...... Han kom upp alldeles för sent och kom på att det var superviktigt att vara i tid idag (som om det inte alltid är det)... Skulle visst med någon buss. Sen kom han på att om han cyklar snabbt så hinner han..... Efter att ha sett honom cykla iväg i en rasande fart sitter jag nu här alldeles gråtfärdig med en klump i halsen...... Bara hoppas att han kommer fram i en bit =O.  Blir så förbaskat rädd att han ska köra och falla med cykeln.... Såg ju livsfarligt ut.........




Kommentarer
Postat av: Lillaviola

Jadu, jag har bitit mig i kinden nu på morgonen...Sonen ska introduceras på robomemo. Därför ville jag idag verkligen inte bråka...

Jeansen var inte så värst rena, som han valde.Tur man är närsynt;-)



Dottern har inge jeans hon heller, eller de hon har duger inte...

Nu ska jag börja min frukost, lite senare än planerat.oops

Postat av: Ann

Lilla hjärtat! Vi mammor är födda till att vara rädda och oroliga livet igenom! Man slutar aldrig oroa sej över sina barn! Jag är 40 och mamma oroar sej fortfarande att jag inte har tillräckligt med kläder! Han kommer säkert fram helskinnad!

KRAM!

2008-09-17 @ 08:49:25
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback