Hopp hej.....



Oj, vad jag är varm.... Sitter här och svettas.
Hahaha... Det ringde precis en försäljare. han tyckte att jag skulle köpa omega3..... Oj, vad han gafflade =O Jag fick inte en syl i vädret. Annars brukar jag stoppa meddetsamma för att jag inte vill köpa.... tycker ju att de kan spara på rösten ;) Hehehe... Så surt för honom (som lät som en tjej) att prata på i tio minuter utan att få något för det =). Sen blev han skitsur för att jag inte ville...... Tönt.

Jag var snabbt igång idag.... Har redan varit ner i affären och fixat mat... Fast enda anledningen att jag var så snabb var att ciggen var slut ;) Då kunde jag ju lika bra handla allt...... Tror att jag ska kila iväg mot jobb redan om en timme. Ta en härlig långpromenad först. Jaja... Vi får väl se hur det blir med det =)



Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Kram o ha det så bra på jobbet!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback