Jaja...



Det var den adaptorn det.... Undrar om det går att laga den en gång till..... Snacka om att vi behöver det där vårdnadsbidraget.... Två killar som fördärvar allt. Den stora som gör det när han får sina utbrott och den lilla som gör det totalt omedvetet... Bara pillar och vips är något sönder igen.
Ni anar inte vad frustrerande det är...... Jag har alltid sagt att saker är värdsliga ting som kan ersättas.... Att människorna är viktigast. Men just nu är det jobbigt med ett trasigt hem som det inte finns pengar nog att ersätta sakerna i........
Så...... Ikväll blir det inte så mycket mer dator för snart är batteriet nog slut.

OBS. Jag vill poängtera att ingen av grabbarna kan hjälpa att det är som det är... Det ingår i deras problematik som vi jobbar hårt med.... Men det tar sin lilla tid.....


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Ibland, och kanske mer då i tiden förut... då brukade jag vilja sälja hela, eller delar av familjen till bättre behövande!

Speciellt vid sådana tillfällen som du beskriver nu... !



Sov så gott ändå min vän... jag önskar jag kunde hjälpa dig på någe sätt!



Varm kram..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback