Klagaklagaklaga...




Ja, lite gnäll så här på kvällskvisten får ni stå ut med =)
Jag har sååå ont överallt. Varje gång jag reser mig från soffan känns det som om antingen ryggen, foten eller benet ska gå av =O Hehehe... måste berätta om min fot. När jag höll på som mest med ena sonens rum( jag stod alltså bara rakt upp och ner just då) så skulle jag gå ett steg och när jag satte ner foten kunde jag inte stödja på den..... Kändes som om den var bruten =O. Jag har inte slagit den och inte trampat fel utan det bara helt plötsligt av sig själv kändes brutet... Känner fortfarande av det emellanåt nu ikväll...... Ryggen blev nog också lite överansträngd...... Värker som sören längst ner.

På tal om fötter...
Redan för fjorton år sedan hände konstiga fenomen med mig =) Jag satt alltid och skakade med mitt ben då jag ammade lillkillen och en dag kunde jag inte stå på min fot längre. Gick till akuten och där sa de att det var en "stresspricka".... Jupp, hade fått det av att jag aldrig kunde vara stilla med benet ;)
Jag satt alltså med foten i golvet och skakade den så hela benet skakade... Därav blev foten skadad =)

Åter till idag då =)
Ja, förutom att min kropp är sur på mig är det väl bra =) Lite trött kanske men ska snart lägga mig.....

Kommentarer
Postat av: Anna

stressfrakturer är jättevanligt, det hade exet dragit på sig förra året...väldigt ofta drabbas folk med fibromyalgi med detta!

Kram & hoppas du känner dig lite piggare imorrn & att du får sova inatt?

2008-09-11 @ 23:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback