Kontakter......

Jag fick en lite kul utmaning av Lotta......
Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista......

Har du pussat nummer 2?
HAHAHa.... Nej. Det är kundtjänst =)

Vad har du för relation med nummer 20?
Ingen som helst... Det är mobilsvar ;)

När ska du träffa nummer 30?
Men åh.... Så många nummer har jag ju inte....

Är nummer 18 söt?
Jodå... Ser bra ut =) Är min syster...

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Värsta söta lilla killen =) Min lillkille.....

Gillar du nummer 14?
Jodå... Till en viss gräns. Är jobbet =)

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Nja.. Träffat vet jag inte men det är daglig kontakt... Numret till mobilblogg =)

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Förhoppningsvis i kväll... Dottern =)

Är du nära vän med nummer 23?
Nope... Namnupplysning =O

Har du gått på bio med nummer 4?
Nej.... Är en lärare....

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Men jag hade ju inte så många nummer ;)

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Allt möjligt, men mycket jobb... En kollega =)

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Nja... Det är numret hem..... Så de som bor här kan ju få kramar

Vad har du och nummer 24 för relation?
Ingen som helst... Nummerupplysning....

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Ha kul kanske... Är maken =)

Vad är det bästa med nummer 8?
Hon är riktigt kul och snäll.... Gabbi =)

Brukar du och nummer 16 träffas?
Har aldrig träffat kundtjänst nej....

Nu vill jag se era listor.......

Ann

Gabbi

Camilla

Ejmis


Kommentarer
Postat av: Anna

Hi hi..den är rolig :) hoppas dan blir bra..kramen..

2008-09-16 @ 09:36:16
Postat av: Ann

Fniss! Fixar den sedan:)

Postat av: Gabbi

Done!!

2008-09-16 @ 09:43:24
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Japp!!

Upptäckte flera nr som jag måste radera!!

Till gamla cheferna..du vet häxan...Hahahaha

2008-09-16 @ 09:50:44
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Camilliondollar Baby

Klar!

2008-09-16 @ 18:50:21
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: ejmis

Taget! =)

2008-09-16 @ 19:56:19
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback