Läget...




Han är inte hemma än och jag har fortfarande inte fått tag i honom..... Ringde polisen och de sa såklart att jag skulle avvakta lite till så jag letade upp namnet på skolans rektor och sökte hennes nummer på eniro. Sen ringde jag henne och av en händelse råkade hon ha klasslistan hemma =) Jag fick numret till flera av klasskamraterna..... Den han skulle hem till är det ingen som svarar hos. Jag ringde och pratade med en annan kompis och han trodde att han skulle med den här andra killen hem. Så jag fortsätter ringa...... Jag har även sökt denna på eniro och fick då fram ett mobilnummer men inte heller där svarar de. Jag kommer att fortsätta att ringa =)

Jättetack till Gabbi.......
Du anar inte vad ditt samtal betydde =)
Tusen tack.....Kram

Och tack till er andra också för att ni bryr er om =)



Kommentarer
Postat av: Anna

Men?? Jag har uppenbarligen missat nåt....

Hur är det gumman?

Har han kommit hem ännu?

Fyy vad man blir arg när dem gör så?

Fattar dem inte att man blir så orolig att man blir sjuk?

Stooor varm kram

Postat av: Helena

Förhoppningsvis har de hittat på nåt och har helt och hållet glömt av tiden... Du ska se att han kommer hem snart !Stora varma kramar får du av oss iallafall!

2008-09-06 @ 15:53:25
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback