Mer skräp...





Det är dags att ta itu med en ny skräphörna inför nästa vecka..... Självklart passar jag på att fortsätta
Majsans utmaning att rensa i röran =) Förbaskat effektivt att ha den där pressen på sig att man måste visa resultatet. Jag funderar på vad jag ska ta.... Har en hörna i sovrummet som jag använder som garderob =O. I den riktiga garderoben råder ordning men det jag använder mest har en tendens att stanna i sovrummet.... Jag har funderat på att ta tag i det men det känns så oöverstidligt..... Har ju ett par till ställen att rensa. Jag meddelar i morgon vad jag väljer att ta itu med =)



Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Hej gumman! Vad härligt att få rensa i röran.

Kram, o ha en fin kväll!

Postat av: majsan67

även om du tar en jobbig hörna, så dela upp den över veckan ;)

Det fick jag göra med garderoben, för den var verkligen energikrävande. Tog en hylla om dan ungefär ;)



Men denna gången ska jag inte skjuta på det intill sista stund. Jag ska göra mig av med veckans uppdrag snabbt, så jag kan släppa den sen, för just "gör det sen-tänket" tog nästan kål på mig ;)



Du kan väl sprutlackera dom däringa boxarna med rosa färg ;) hihi

2008-09-28 @ 22:44:46
URL: http://majsan67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback