Nä minsann...

Detta duger inte......
Vilken deppblogg det blev idag då =O
 Här får ni en rolig historia istället =)



Presenten......


En ung man ville köpa en present till sin nya flickvänpå hennes födelsedag.

Eftersom de inte känt varandra särskilt länge,
bestämde han sig efter noggrant övervägande
 för att ett par handskar borde vara det rätta,
romantiskt men inte för personligt.

I sällskap med sin flickväns syster,
gick han så till NK och köpte ett par vita handskar.

När hon ändå var där köpte systern ett par trosor till sig själv.

Under inslagningen av varorna,
 förväxlade affärsbiträdet dem så att systern fick handskarna
 och den unga mannen fick trosorna.

Utan att kontrollera innehållet
 sände den unge mannen gåvan till sin flickvän med följande rader:

"Jag valde dessa då jag märkte att du vanligtvis
inte brukar ha några på dig när vi går ut på kvällarna."

Hade det inte varit för din syster
skulle jag valt den längre modellen med knappar,
men hon bär den korta som är enklare att ta av.

Dessa är i en delikat nyans men damen jag köpte dem från
 visade mig det par hon själv burit de senaste tre veckorna
och de var obetydligt nedsmutsade.

Jag fick henne att prova på dina och de passade henne utmärkt.

Jag önskar att jag kunde vara där för att sätta på dem på dig för första gången,
då det tveklöst kommer att vara andra händer
som kommer i kontakt med dem innan jag får chans att träffa dig igen.

Kom ihåg att blåsa luft i dem innan du tar av dig dem
och lägger undan dem,
eftersom de av naturliga skäl kommer att bli fuktiga under användandet.

Tänk på hur många gånger jag kommer att kyssa dem under året.

Jag hoppas att du kommer ha dem på för mig på fredag kväll.


PS: Senaste mode är att bära dem nedvikta med lite päls synligt."


Kommentarer
Postat av: Helena

Pfftroarhahahahhahahahahaha så tokigt det kan bli!!!!!

Postat av: Lillaviola

Jag har skrattsåjagkiknar antagit din utmaning.



2008-09-02 @ 11:13:11
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

Hahahaha.... "pälskant"!

2008-09-02 @ 11:33:06
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Lillaviola

En fortsättnig på att sitta ner på kalas.

Om jag är bortbjuden så är jag väl en gäst?

Om jag bjuder vill jag ha mina gäster i köket?



Jag vill kunna njuta om tillfälle ges och jag vill inte ha folk i mitt lilla kök när vi har besök.



Nu sker inte detta så ofta men min ståndpunkt är att vill värden/värdinnan ha hjälp så får de be om det annars så sitte jag och njuter av det som bjuds.



Och vill jag ha hjälp så ber jag om det, men jag vill ibland kunna skämma bort mina gäster.

Och disken lär ju knappast rymma. I alla fall inte i mitt hem...;-)

2008-09-02 @ 11:36:47
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: Anna

ASGARV

2008-09-02 @ 16:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback