Snart ett år.....



Oj, vad tiden går fort..... Kom att tänka på all skit vi hade förra året. Då är bloggen kanonbra att ha =) Jag gick tillbaka till förra hösten för att kolla lite.... Shit vilken ångest jag levde med då =O.
I alla fall så var det den 8 oktober som jag fick det glädjande beskedet om lägenheten....... Snart ett helt år. När jag läser vad jag skrivit då så blir det så verkligt och levande för mig.... Tänk så lätt det är att glömma. Men jag vill ju inte glömma.... Då hamnar jag bara i skiten igen ju. Åh, vad bloggen är bra =)
Måste tacka alla mina bloggvänner som fanns för mig under den tiden... Ni anar inte hur mycket ni betydde för mig.... TACK =)



Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Nu har jag fått ett hjärnsläpp.... helt galen blir jag nu!! Har skrivit ett inlägg två gånger till dig nu... och lika många gånger har jag kommit åt någon knapp, så alltihop bara ha försvunnit!



Nu skriver jag bara: Min vän... du är en av de absolut vackraste och starkaste människor jag känner! Å så länge jag lever kommer du att vara en förebild för mig... för som du tog er igenom förra årets svårigheter... ja, det kan bara en människa med stor styrka och ödmjukhet göra!!



Varm kram... från en liten galen människa just nu, som tackar för att just DU finns!

Postat av: Ann

Ha en underbar kväll du med raring!

2008-09-02 @ 19:56:56
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Visst e det roligt att läsa bloggen som en dagbok....

Bland det bästa jag börjat med faktiskt....

Kramar

Margaretha

2008-09-02 @ 20:11:33
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Görel

Jag får nog gå tillbaka och läsa när jag får tid:) Jag är ju ganska ny läsare av din blogg!

God natt och sov så gott!

2008-09-02 @ 21:34:20
URL: http://gorelb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback