Som vanligt..... Trött ;)





Sitter här i mörkret på balkongen..... Har varit förvisad från mitt eget vardagsrum hela kvällen =O. Fotbollsskit....... Låg i stora sonens säng innan och såg på idol med lillkillen.... Vi hade jättekul, skojade och skrattade =) Känns kul med tanke på att jag för det mesta inte är värd mycket just nu i hans ögon..... Men ikväll har vi haft riktigt myspys =)

Snart dags att sova kan tänka..... Nu är jag ledig två dagar =) Sköööönt...... Sen ska jag hoppa in och jobba ett dygn på lördag för en kollega som behövde vara ledig...... Klart man ställer upp. Hon tar en annan gång för mig =)

Klippning på fredag.... Ska bli skönt. Jag ser helkonstig ut i håret nu =/.



Kommentarer
Postat av: ejmis

Vi säger både pann-och grytlappar här uppe men jag använder oftast ordet pannlappar =)

Postat av: Ann

God morgon!

2008-09-11 @ 05:10:12
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback