Tjingeling...





Nej... Jag har inte somnat än ;) hehe.... Kämpar som ett djur för att hålla mig vaken.
Ligger här och försöker komma på vad som ska ätas här idag.... Jag är så trött på att man varje dag måste komma på mat. Kan man aldrig slippa???? Inte är det lätt när man har så stora krav som jag har... Det ska vara både billigt och gott ju ;)
Drar mig också för att gå och handla..... Tvi för att gå i affären en fredag eftermiddag =O. Fy vad jag klagar...hehe.
Kom med förslag på god och billig mat.....



Kommentarer
Postat av: Ann

Varm smörgåstårta...inte alltför dyrt...går att göras med annat bröd än Polarbröd om man vill...

Postat av: LillaNisse

Det beror väl lite på vad du har hemma, pasta är väl aldrig fel?

Sedan kan du ju välja köttbullar, korv, skinka eller bacon.

Eller varför inte nån tomatsås eller ädelostsås.



Kram

2008-09-19 @ 15:11:56
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: ejmis

Lägger ut ett bra recept på min blogg snart.

2008-09-19 @ 16:12:14
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback