Tråkigt....



Hmmmm.... Här händer inte ett dugg att blogga om. Ovanligt va?
Dagen går sin gilla gång och jag har faktiskt fått undan allt som stod och skräpade och jag har kört en maskin disk. Lunch har jag ätit och handlat har jag gjort =) Nu väntar jag på kaffet...... Det virrar mest i huvudet på mig med den där förbenade datorn. Om jag ändå kunde ta det för vad det är. Nu ska jag tydligen vänta på ett samtal från något office...... Verkar som om de sen kommer att vilja att jag sänder datorn till dem??? Låter märkligt. Hur hade man gjort om det var en stationär.... Kostar ju en hel förmögenhet att skicka =O. Trist att de inte ringer meddetsamma så man vet......
Nä... Kaffe =)



Kommentarer
Postat av: Anna

Hårdddisken på en laptop är väl inte så stor? Eller skulle dom kolla hela datorn? Grafikkortet brukar gå sönder lätt,moderkortet..ja herregud man börjar kunna deras egenheter :(

Kram & hoppas det löser sig snabbt!!!

2008-09-08 @ 13:27:09
Postat av: Ann

Ja det känns otroligt skönt! Som en stor sten ramlat ner !

Postat av: christel

Dessa datorer, min laptop funkar oxå tydligen bara när den själv vill men det skyller jag på Windows Vista faktiskt.. Hoppas du får rätt på din utan att skicka in den. Ha en go jobbedag kram från christel

2008-09-08 @ 15:27:19
URL: http://kristallens.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

Hoppas det löser sig enkelt o snabbt... ha det fint på jobbet darling!

2008-09-08 @ 15:55:56
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback