Trött kväll....



Vilken underbar dag vi fick idag..... Det var så kallt i morse men när vi kom till Helsingborg var det så varmt och skönt =). Emellanåt gick solen i moln och det blev svinkallt igen men det var mest sol =) Underbar stad det där.... Gick en sväng längs med strandpromenaden och det var underbart. Snacka om att man har världens bästa jobb =) Dagen har varit jättebra.....
Men nu är jag trött..... Fast jag får glatt sitta uppe en stund till för ett par sitter och ser teater på TV..... Ganska kul men jag är rastlös och kan inte sitta stilla där =O. Ryggen min håller på att gå mitt av och här på jobb har vi världens obekvämaste soffor....... Längtar efter sängen.
I morgon är jag ledig och om det är fint väder blir det nog en promenad.......

Jag säger god natt nu för jag orkar inte mer sen.... Kramen



Kommentarer
Postat av: majsan67

Helsingborg är jättefint, min mormor bodde där för några år sen. Då var vi där titt som tätt ;)

Ni verkar ju haft en underbar dag.



Här har solen också skinit hela dan, åtminstone på utsidan, inuti mitt huvud och kropp har det varit åskväder ;)



Hoppas du får sova gott inatt ;)

Postat av: Görel

Vad jobbar du med? Sov så gott! Kraaam!

2008-09-13 @ 23:24:34
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Morning raring!!

2008-09-14 @ 06:26:04
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon snygging!

2008-09-14 @ 06:36:20
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback