Upptagen...




Här var det inte mycket uppdaterat inne =) Äsch... Jag har varit lite upptagen. Har tömt ut över 1000 bilder från datorn.....=O Snacka om att man samlar på sig. Jag måste förmodligen tömma hela datorn och lägga in allt igen sen så jag håller på att gå igenom vad jag behöver spara....... Kom på att jag ju kan utnyttja Telia säker lagring =) Himla smart grej...... Trodde först att jag skulle behöva köpa en extern hårddisk men kom på att i bredbandet ingår sådant =) Datorn bara krånglar hela tiden och jag hittar inte felet....
Orka skicka den till support =O Tar ju veckor innan man får den tillbaka. Nej minsann... Bra kvinna reder sig själv =)

Kommentarer
Postat av: Mira

Det var rackarns så redig du är! Här havererar den ena datorn efter den andra. Maken och jag är värdelösa på datorer.



Ha bästa dagen, superkvinnan!



Kraaaaaaaaaam

Postat av: Anna

Ja jag rensar nia bilder ofta..varför samlar man på sig en massa saker? som en hamster.

2008-09-04 @ 12:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback