Utmaning.....



Jag har blivit utmanad av
Camilla.....

KLÄDER

Skor: Ja, det behövs nya... Just nu tygballerinas
Sneakers: Buhu... Mina favvisar, svarta är trasiga....
Jeans: Just nu mina nya fina från Only....
T-shirt: Usch för T-shirt... Ser ju fyrkantig ut ;)
Underkläder: Svarta bomullshistorier......

ACCESSOARER

Väska: Svart så klart.....
Plånbok: En gammal skrutt från vet inte ;)
Solglasögon: Mina fina från Indiska.....
Klocka: Har två, använder aldrig....

TEKNIK

Tv:
En gammal tjock-TV
Stereo: En klumpig historia....
Mobiltelefon: Samsung SGH-M300
Mp3: Nä fy... Sjunger själv ;) hehe
Dator: Fujitsu siemens.. LapTop och stationär

BADRUM

Tandkräm:
Dentosal
Tvål: Coop X-tra
Parfym: Library of fragrance...Laundromat
Medicin: Behepan
Vitamin: Se ovan...B-12
Huvudvärkstablett: Ibumetin...

MAT OCH DRYCK

Mineralvatten:
Örk och tvi....
Vin: Nope...
Bröd: Ytterst sällan... Lingongrova
Glass: GB vanilj med krossad choklad

HEMMA

Säng:
Stomme från Jysk, madrasser från Haléns
Lakan: Billiga ;)
Espressomaskin: Nähä du...
Kylskåp: Japp...Vitt Electrolux

FÄRDMEDEL

Bil:
Nix....
Taxibolag: Äsch... För dyrt
Cykel: Svart Kronan......Love it =)

ÖVRIGT

Frisörsalong:
Den som har tid när jag får ett ryck
Bank: Swedbank....


Jag i min tur utmanar den som vill =)

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Kul läsning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback