Utmanad....

Jag har fått en utmaning av Ejmis


1. Vilken mat äter du ofta?
Oftast blir det nog pastarätter för att det är billigt
men just nu älskar jag oxfärsbiffar och kan äta det varje dag =)

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka ut?
Tyvärr är jag lite trögstartad....
Märker inte att det dukas undan förrän det nästan är klart.....
Så jag är väl en sittare ;)

3. Var sitter du helst när du bloggar?
Oftast i köket.... På kvällen i soffan i vardagsrummet.

4. Köper du ofta triss?
Jag säger alltid att jag ska köpa men glömmer....
Så inte speciellt ofta.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Allra bäst var skolresan i nian....
Till Alassio i Italien =)

6. Vilken tv-kanal tittar du mest på?
Det blir nog mest femman, trean och fyra fakta


Jag utmanar härmed:

Camilla

Helena

Lilla Viola

Sessan och prinsessan

Så här gör ni som har blivit utmanade:
Svara på alla frågor
Välj ut fyra personer som du vill ska svara
och utmana dom i deras bloggar, be dem läsa din...

Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen...


Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Kul, gör den på en gång!



Kram

Postat av: ejmis

Morning!

Kul att du gjorde utmaningen =)

2008-09-02 @ 06:13:45
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Helena

Morning!

Kul utmaning:) Ska göra den lite senare;)

2008-09-02 @ 09:26:55
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: sessan ❤

Denna skall jag slänga mig på, den var ju inte lång som ett helt år ;)



KRAMEN

2008-09-02 @ 15:41:42
URL: http://www.sessanochprinsessan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback