Voine, voine....



Aj.... Vad jag har ont i ryggen idag. Det var ingen lätt match att jobba kan jag säga..... Känns som om den ska gå mitt av. men nu är jag hemma i alla fall och vi är tre stycken som slåss om denna datorn =) Nu fick jag en chans...... jag satte mig med laptopen igen för att försöka fixa den en gång till men det stör mig att fläkten inte pallar trycket så mitt i installationen slocknar hela datorn..... Störigt. Annars kanske jag hade fixat det...... Får se senare, just nu står den på avsvalning ;).
Jag får väl snart se till att mina kära grabbar får lite i magen.... Ska bara göra varma mackor =) Det är gott och enkelt......


Kommentarer
Postat av: Soffie

varma mackor i olika varianter är ett perfekt mål som alla gillar,hoppas det smaka bra.

Ajaj lät inge vidare med ryggen krya på dej snabbt.!!

Postat av: Anna

Ja fläkten är ett stort problem med bärbara :( den brukar pajja efter ett kort tag..

Här går datorn länge (läs hela dan) med olika program så därav en stationär dator :)

Måste skaffa en nyare med lite mer power i paketet!

Kvällskramen.......

2008-09-07 @ 19:59:57
Postat av: Ulla

Kikar in för att säga hej. Hoppas alla "problem" löser sig och att det blir en bättre dag imorgon.

2008-09-07 @ 20:30:41
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

Hoppas du får ordning på datorskrället snart, för jag saknar dina inlägg och kommentarer...

Kram på dej!

2008-09-07 @ 21:51:54
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: christel

Ryggont e inte o leka med, hela jag blir på dåligt humör när ryggen ständigt gör sig påmind så jag hoppas att du slipper det i morgon.. Vill bara titta in o säga nattinatti på dig o önska dig en natt utan ryggont... Va rädd om dig kram från christel

2008-09-07 @ 23:02:14
URL: http://kristallens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback