Hmmm...

Ska försöka samla tankarna i ett inlägg så här på kvällskvisten. Känner mig lite bättre nu än i morse men inte mycket... Tror jag har hamnat i en rejäl svacka. Men jag jobbar på att ta mig upp. Det tar bara lite tid för det innefattar så mycket. Jag försöker få i ordning på ett liv där jag är ensamstående och det är väldigt jobbigt just nu ekonomiskt innan jag kommit ifatt.... Mest är det tankarna på ekonomin som skapar ångest....Det är också mycket med grabbarna bus och det är där jag lever med massa dåligt samvete... Jag tycker inte att jag gör tillräckligt för dem just nu. Hoppas det också snart löser sig. Så det är väl i stora drag vad som drar ner mig i mörkret... Sen finns det lite annat med som jag inte behöver gå in på. Jag jobbar i alla fall med mig själv.

Jag känner oro att jag håller på att tappa bort mina söta bloggvänner.... Detta för att jag inte orkar kommentera hos er som innan. Jag kan bara be om ursäkt och förklaringen är helt enkelt att jag läser men inte orkar så mycket mer... Mitt liv tar all min ork och energi just nu.... Detta gör att jag även ransonerar mina inlägg om dagarna.... Känns kanske inte riktigt som min blogg =/ Jag som brukar "skita" inlägg i parti och minut.... Haha. Men tack i alla fall ni som orkar kommentera här fortfarande =) Ni är guld.....

Har nyss ätit keso med kidneybönor.... Jäkla gott faktiskt =)
Snart kaffedax ;)

Kommentarer
Postat av: Lillaviola

Snälla du!

Be inte om ursäkt,för allt kan inte alltid vara på topp.

Lägg i hop din bloggkarriär,så illa är det inte som du tror.

Ok du svackar,men du är en människa som just nu genomgår en hel del.



Jag orkar inte heller kommentera just för att läsa kan i bland vara precis så mycket som jag orkar.



Men inte ska vi väl be om ursäkt,det har vi gjort i andra sammanhang så många gånger,eller hur?



Kämpa på,var lite låg men GE INTE UPP!

Tusen kram/ Viola

Postat av: Lillan

Är man din sanna vän så förstår man att du inte orkar kommentera!

Jag finns här när du orkar! Jag försvinner ingenstans!

2009-04-27 @ 21:10:13
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: ejmis

Det är helt ok att inte alltid orka kommentera.

Bönor är mina nya favoriter, gärna med Italiensk Salladskrydda på.

2009-04-27 @ 22:20:07
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Camilliondollar Baby

Jag är här och läser varje dag, tyvärr är jag också dålig på att kommentera nuförtiden.



Kram

2009-04-27 @ 23:45:55
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: Lillan

God morgon!

2009-04-28 @ 05:43:37
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Inte kommer vi att överge dig heller, alla har väl sina svackor emellanåt, har själv inte bloggat på 4 dagar...

Kram

2009-04-28 @ 14:31:42
URL: http://lilllanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback