Lite av varje...

Nu har jag fått gjort lite i alla fall.... Plockat disk här och där. Ja, förfasa er gärna men jag har tonårssöner och jag är dålig på att ställa krav på dem. I alla fall så är all disk borta nu och på väg att bli ren i maskinen. Sen har jag plockat samman en massa pantflaskor som jag ska gå iväg med sen. Jag har plockat lite skröfs här och där och jag har vattnat de få växter som överlevt här hemma ;).
Nu sitter jag ner en stund för att käka en nutrilett för sen ska jag ut en promenad i det underbart vackra vädret =) När jag sen kommer hem igen så är det bara att fortsätta med städet. Jag tänker ta det lite pö om pö och se till att det blir ordentligt städat överallt =). I morgon ska det vara klart i alla fall.......
Nä, äta nu sen ut......

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh hade verkligen velat vara i skåneland nu..våren är ju underbar där ;)

Mys och ha en bra dag ...kram

Postat av: Lillaviola

Goddagens!

Är du en äkta curling mamma?

Inte jag! Jag låter mina barn plocka upp efter sig,men jag hjälper dem lite och visar hur man gör...ironi

Och så var man där igen och gjorde deras jobb...



Kram på dig i vårvärmen!

2009-04-02 @ 11:48:58
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Skönt med en prommis...

kram

2009-04-02 @ 15:25:33
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: ejmis

I morgon ska jag också börja plocka här hemma.

2009-04-02 @ 20:01:56
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback