En stund vid datorn....

Hej "alla" ni som kikar in under semestern. Jag har inte tid, ork eller lust att sitta så mycket här nu men lär väl återkomma så småningom ;)
Har varit en sväng uppåt i landet och hade det riktigt mys då... Hade jättefint väder en dag och tillbringade den vid kusten och det var kanonvackert.... Och skönt.
För en vecka sedan bilade vi ner genom landet och landade i Skauneland mitt i natten.
Sen har vi gjort skåne.... Tänk att jag, en inbiten skåning, aldrig riktigt turistat i min egen hemtrakt. Har bl.a. kört genom Österlen och var ner i Smygehuk.... Allra längst ner i Sverige.

Yngstasonen..... Min minsting blev förresten 16 år igår...... Min lilla plutt. Inte så liten längre och jobbig som få....... Men ändock... Min son. Puss och grattis till honom.

Nåväl...... Ett litet livstecken från mig. I´ll be back.

Kommentarer
Postat av: Emma-Pemma

Härligt med livstecken! :)



Skånetös? Lovely... samma här!!



Kram kram!

Postat av: ejmis

Kul att du är tillbaka =)

2009-08-13 @ 03:50:46
Postat av: Anna

Smygehuk ja-fint ställe :) jag har bott I Tomellilla och Gärsnäs..fast det gills ju inte..jag är ju 08-bo från början..

2009-08-14 @ 10:43:50
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/
Postat av: Lillaviola

Hej!

Skönt att se dig på bloggen igen.

Hoppas du överlevt skolstart... eller är den tiden förbi?

Jag önskar att du fick tillbaka lite glädje och lugn. Det är du värd!

Kram

2009-08-17 @ 17:21:17
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback