Tjingeling...


Nej, jag dränkte mig inte i rosa likör igår ;) Blev bara ett halvt vinglas.... Kanske mycket nog...Hehe.

Dagen idag har gått sin gilla gång. Var iväg med stora grabben till tandläkaren i Lund idag.... Än mer bekymmer med hans tänder... Det löser sig säkert i slutändan. Han har i alla fall blivit jätteduktig på att sköta dem =)

När vi kom hem från Lund smet vi in och beställde en klipptid åt honom och sen gick han hem och jag kilade och grillade fläsket lite ;) Det var liiite väl varmt att ligga där idag men jag höll ut... Höhö.

På kvällen gick jag en rask promenad på över en timme och sen hem och käkade smörstekta champinjoner... Smaskens =) Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa en stund.

Har haft problem senaste året att läsa... Kan inte riktigt koppla av med en bok, så nu gör jag ett experiment. För en del år sedan läste jag hela serien om Isfolket av Margit Sandemo... Jag bara älskade den... Läste sen om hela serien igen efter ett par år. Nu har jag lånat hem ett par böcker av mamma ( som har hela serien) för att testa och bannemej har jag snart lyckats ta mig genom en hel bok =) Känns bra om jag kan få igång läsandet igen.......




Saknar dig.....

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej hopp å kram på dig!

Postat av: Lillaviola

Så lustigt, jag sitter här med en kartong av samma serie och funderar på om jag ska orka...

Det var väl en så där 22 år sedan jag läste serien.



Ha en skön helg på dig!

2009-08-28 @ 11:44:28
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: ejmis

Den serien är helt fantastisk.

2009-08-29 @ 19:13:51
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback